Har du tappat bort dig själv.
I att bara göra för andra.
Men ingenting för dig själv.
Det håller inte i längden.
Du behöver stanna upp.
Och göra förändringar.
Livet på jorden är inte för evigt.
Har du fått fysiska känningar.
Och också mår dåligt mentalt.
Inse att tiden är viktig.
Det är din tid också.
Och inte bara alla andras.
Med kärlek Ann
I dag onsdag finns jag Ann 202# på tarotguiderna.se kl 19-20.
Klicka här för att komma till min sida på tarotguiderna.se
Du är varmt välkommen med ditt samtal.
